środa, 4 września 2013

Lotte Duty Free- reklama




Bardzo lubię reklamy tej firmy, bynajmniej nie tylko z tego powodu, że Jang Geun Suk w nich występuję, ale że wnoszą jakąś taką pozytywną energię. Przynajmniej ja je tak odbieram. I najważniejsze, można się napatrzeć na przystojniaków :D Jedna babeczka bynajmniej nie zawadza.

Oto lista wykonawców:
Super Junior, 2PM, Cho Shin Sung, Kim Hyun Joong, Jang Geun Suk, Song Seung Heon, Choi Ji Woo, and Lin Chi Ling.

Ja wszystkich nie rozpoznałam, ale tego najważniejszego z pewnością ;)



4 komentarze:

  1. Oj bosko! JA też chcę w takiej reklamie wystąpić:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, wszystko super, zobaczyłam całą reklamę, a teraz niech mnie ktoś oświeci: co oni u licha reklamują? Moje typy to: woda mineralna, perfumy, organizacja turystyczna lub centrum handlowe. Może i reklama jest pozytywna, ale kompletnie bezsensowna i jak dla mnie niezbyt dobrze pełni swoja rolę. Dobrze, że chociaż Jang Geun Suk fajnie w niej wyglądał;)Znaczy inni chłopcy też dobrze wyglądali, ale on jest taki sympatyczny, że nie sposób nie uśmiechnąć się na jego widok.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest chyba reklama sklepu bezcłowego, Lotte Duty Free, dlatego też wszyscy bohaterowie podróżują :-) Tak w każdym razie mi to wygląda. A w sklepie bezcłowym można się umówić na randkę i kupić coś dla kogoś bliskiego - alkohol, biżuterię i perfumy ;-). Czang Kensok jest w tej reklamie super, i ma fajną marynarkę :-). Mnie to zachęciło do obejrzenia tego sklepu ;-)

    OdpowiedzUsuń